Anlita städproffs för Butiksstädning
Vi har stor erfarenhet av att hjälpa till med butiksstädning. Alltid till fasta priser, efter en given checklista och alltid med en nöjd kund – garanti. Kontakta oss NU så berättar vi gärna mer om hur vi kan hjälpa dig när du ska flytta.
- 50% skattereduktion
- Försäkrat
- Lågt, fast pris
Noggrann städning med känsla för kvalitet
Vi är ett städföretag med ett komplett utbud inom lokalvård och service i Göteborg. Låt våra erfarna medarbetare se till att era trapphus håller sig i gott skick. Samtidigt är ett trapphus ett av de första intrycken man som besökare får av en fastighet, så det lönar sig i flera bemärkelser att vara noggrann med trappstädningen. Regelbunden rengöring av trapporna är ett bra sätt att visa fastigheten från sin bästa sida. Vi använder i största utsträckning miljövänliga städprodukter som borgar för en ren och hälsosam innemiljö.
När du tagit kontakt med oss kommer vi gärna ut och tittar på ert trapphus – och eventuellt andra lokaler – för att avgöra vilka insatser som behövs. När vi vet mer kan vi uppskatta tidsåtgång, materialåtgång och komma med en kostnadsfri offert på ert uppdrag.
- Utbildad Personal
- Miljövänliga Städmedel
- Vi är ett auktoriserat serviceföretag
- Brottsregisterkontroll av medarbetarna


Vad ingår i Butiksstädning?
Kontakta oss för att komma överens om det exakta innehållet i byggstädningen du behöver hjälp med. Självklart anpassar vi butiksstädning efter just dina behov och önskemål.
Städmaterial ingår alltid
- Fint flytt och städ står för städmaterial och utrustning.
RUT-avdrag
- Som privatkund så har du möjlighet att nyttja RUT-avdrag för våra tjänster. Att använda RUT-avdraget är enkelt och innebär att du betalar 50% av arbetskostnaden.
Frågor & Svar
Vi har samlat de vanligaste frågorna vi får och svaren här. Om du trots allt inte hittar svaret på din fråga är vi aldrig längre än ett telefonsamtal eller mejl bort.
Vad ska jag tänka på innan städningen ska påbörjas
Förutom att tömma bostaden på möbler och saker, vill vi att du stänger av och frostar av kyl & frys. Glöm inte att dra fram vitvaror som kyl/frys, spis och/eller tvättmaskin/torktumlare, om du vill att vi ska rengöra bakom dessa. På grund av skaderisken drar vi inte fram några vitvaror när vi är på plats. Detta då vi inte kan garantera att vi har möjlighet att dra ut vitvarorna själva. Finns det ett badkar med en front, vänligen demontera fronten innan vi kommer.
Vi kontrollerar kontinuerligt kvalitén på utförda uppdrag så levererar tjänsten i enlighet med uppdragsbeskrivningen. All verksamhet är försäkrat så att du som kund kan vara trygg när vi utför tjänsten i ditt hem.
Vi har full försäkring som täcker eventuella skador på egendom. Vill du se kopia av försäkringsbrev eller liknande så är du välkommen att ta kontakt med vår kundtjänst.
Fakturan skickas normalt ett par dagar efter att städningen blivit utförd. Om du inte mottagit den 5-6 dagar efter utförd städning, kontakta kundsupport på tel eller fintflyttstad88@gmail.com så skickar vi ut en fakturakopia.
Från och med 2009 har man som privatperson rätt till 50% avdrag för arbetskostnad på hushållsnära tjänster. Fint flytt och städ sköter hanteringen av skattereduktionen från Skatteverket. När du får fakturan har vi redan dragit av för RUT-avdraget.
Personuppgifter hanteras i enlighet med kreditupplysningslagen (KUL) som trädde i kraft 1 januari 2011 samt enligt gällande lagstiftning. (PUL)
Alla som är ute och städar på uppdrag genom Fint Flytt och Städ har skrivit på ett sekretessavtal.